четвртак, 21. април 2016.

U nedelju, svi PROTIV ZAGLUPLJIVANJA!



Kao što znate, u nedelju se održavaju izbori i mada su prognoze obeshrabrujuće, jer će po svemu sudeći, na snazi ostati Status Quo - a zahvaljujući (nažalost) većem broju sunarodnika koji su do te mere umorni i obeshrabreni, pa ili uzimaju zdravo za gotovo naprednjačke manipulacije i bajke koje nam se svakodnevno ispredaju, ili smatraju da baš zato što su male šanse da njihov glas išta bitno promeni, nije vredno truda birati među sličnim, zaludnim opcijama - ipak nije suvišno skrenuti pažnju na par stvari.


Bila sam od tih apolitičnih, koji bojkotuju izbore, koji se drže po strani, bežeći u svoj svet knjiga, umetnosti, kulture....Bila sam, sve dok nije taj moj, NAŠ svet postao ugrožen šaradom spolja, do te mere da je pasoš ponovo, kao i devedesetih, postao jedino rešenje. I zato što su obmane i uvrede svake zdrave logike postale neizdržive, zato što se planski, pod maskom "neophodnih vaspitnih mera" degradiraju naš rad, postignuća, životni standard, moralno osećanje, baš zato sam uverena da u nedelju ne smemo (barem taj jedan dan) imati izgovore i biti apolitični.
Čačani nikako ne smeju dozvoliti da na vlasti još dve decenije ostane isti odnos snaga. Sunarodnici, opet, gube svako pravo na žaljenje progutaju li ponovo gorku pilulu zagovaranja "napretka, po prvi put u istoriji", iz apoteke Onoga-čije-se-ime-ne-sme-izgovoriti i živopisne bratije.

Zato što je očigledno da živimo u loše prikrivenom totalitarizmu novog doba. Zato što je politička garnitura pravi pokretni cirkus, a ipak ti ljudi odlučuju o našoj budućnosti, našim životima, jer smo im sami pasivnošću ili zabludelošću to dozvolili!
Zato što nikada nije bilo više prihvaćenih i olako dopuštenih falsifikata i prevara svake vrste. Zato što se cenzuriše glas razuma, a pod tobožnjom "tolerancijom" ostavljaju na snazi kič, šund i ono najpogubnije.
Zato što ne mogu da gledam vršnjake koji se učlanjuju u vladajuće partije kako bi se mogli zaposliti; a s druge strane laike koji se pitaju za stvari apsolutno izvan njihovog delokruga i polja kompetencija, "sposobne" lopuže i polupismene "doktore nauka", koje nije sramota sopstvenih ispada i blamova - a i zašto bi bilo, kad za to dobijaju i nagrade?!
I zato što osećam da je to moja moralna obaveza, delim sa vama ovaj sjajni video "Beogradskog sindikata", sa porukom koju, nadam se, što više ljudi u ovom trenutku razume na pravi način.

Imajte hrabrosti da ustanete protiv obmana. VAŽNO JE!

29 коментара:

  1. Одговори
    1. Oduševili su me, po ko zna koji put.:))))
      Nadam se da će što više ljudi ovo razumeti, jer nezadovoljstvo "ključa", ali istovremeno smo bezvoljniji nego ikad.

      Избриши
  2. Jedva sam čekala neki tvoj tekst na ovu temu.
    Dobra pesma, s tim da sam ih ja nekada obožavala, međutim neki njihovi potezi vezani za jednu političku stranku i priklanjanje istoj mi se nimalo nije svidelo. Svakako pozdravljam ideju, koja nosi ova pesma.
    Kao i ti, totalno sam bila apolitična, a onda mi je kvrcnulo da sada u nedelju izađem na izbore i eto pokušam bar nešto da promenim. Dodatno sam bila izrevoltirana nečim što se desilo i na forumu. Tako da eto ostaje nam nada da će se bar nekada nešto promeniti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam strašno apolitična, muka mi je pri pomisli da se svi guraju da zauzmu mesto u fotelji, da se licemerno sete sirotinje raje bukvalno svake prestupne.
      Nakon gledanja spota na um mi je pala utopijska misao.
      Kako bi bilo da niko ne izađe na izbore, jer su svi kandidati prefarbani.
      Utopisko i krajnje anarhično, ali mašta ne košta ništa, bogu hvala.
      Ivana šta se dešava?
      Ani su skoro pa oterali s foruma..

      Избриши
    2. Hvala, devojke!:)))
      Uvek se zapitam koliko je pametno "lajati", ali, postoji nešto što te naprosto natera da barem daš do znanja sebi i malom krugu ljudi, kako se ne miriš sa aktuelnom situacijom.
      Od rep izvođača zaista cenim jedino Marčela i "Beogradski sindikat",sa stanovišta tekstova i najvećeg broja poruka koje šalju u pravom trenutku. Politička angažovanost je, nažalost, klizav teren - slažem se sa Ivanom, na kome je veoma lako kompromitovati se i izgubiti staru reputaciju. Ipak, ideja je moćna i podsticajna, naročito u ovom trenutku.

      Kaćo, meni je isto to palo na pamet, ali bojim se da bi tada (kao i devedetih, kada je Slobo kupovao i krao glasove) neko izrežirao rezultate i bilo bi isto.:( Svest naroda, opet, nije toliko budna da bi bili jednoglasni, kao što je i u školi uvek bio neko ko neće da beži sa časa kada se ceo razred dogovori....takvi smo valjda, uvek na svoju štetu.:(

      Iz revolta ću izaći na glasanje, barem mi neće biti žao, kao do sada, što nisam pokušala.

      Ne znam šta se desilo na forumu, zaobilazim ga izuzev tema o "Vikinzima" i "GoT", ali primetila sam linč na Anu.:(
      Šta je još bilo?

      Избриши
    3. U prethodna dva dana je preko celog foruma iskakla reklama Sns glasajte za AV i slično. Većina je bila zgrožena. Ja dans idem gradom kada ceo nadvožnjak oblepljen plakatima AV i sa strane za pešake i za vozila.:-(

      Избриши
    4. al sad nema vise ni jedne reklame, vidim nesot mi cudno a i lijepo, ponov oje forum kakav je bio.

      Избриши
    5. E, videla sam i ja tu reklamu!
      Doduše, Vučića su mi postavili na bilbord preko puta zgrade i iskače mi njegova reklama iz frižidera bukvalno, tako da me ne čudi da je Internet preokupiran, s obzirom na botove i "mlade aktiviste"....
      Evo, lik je opet kod Marića u "Ćirilici", doduše, sada bez Macure & Karleuše, a publika aplaudira na mig.

      Избриши
    6. Meni muka kad moram do prodavnice.
      Prvi lokal u zgradi zakupiše njegovi i nema sile da stignem do prodavnice, a da mi se ne smeši njegovih 100 slika u 20 poza..
      Staviše ga tik do ulaza u zgradu😒

      Избриши
  3. i meni je pjesma odlicna, sve super odradjeno, refren mi se svidja najvise :))
    ps. samo se nadam da nece bit problema sa ovim poetkom pjesme gdje je melodija Iliceve pjesme, kompozitor toga prica da je ukradeno

    a tebi Isidora svaka cast kao i do sad, zasta ubodes svaku rijec tamo gdje joj je mjesto <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da neće, to je semplovano, a i shvatila sam kao blagu parodiju na ruralni mentalitet (nemam ništa protiv Miroslava, da se razumemo, iz mog je kraja i mnogo ga cenim kao izvođača prave narodne muzike, dobar glas, fine pesme).

      Hvala ti mnogo.:)))
      Morala sam da odreagujem.
      Iskreno, rekoh Kaći danas, više bih volela da glavna vest u ponedeljak bude nova epizoda "Game of thrones" nego to da se ništa kod nas nije izmenilo. Bar su Lanisteri harizmatičniji od ovih naših...

      Hvala na čitanju!:)

      Избриши
  4. Primetila sam ta iskakanja.
    Bilo ih je i na YT, baš sam gunđala kako čovek više ništa ne može normalno da vidi. 😒
    Udaviše...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iz frižidera izlaze....
      A ja u šoku što je umro Prince :( , baš me briga za njihovu kampanju.

      Избриши
    2. Jao čula sam pre sat vremena..
      Ne znam šta je s umetnošću ove godine..
      Svesna sam ja da ljudi umiru svaki dan, ali ovo zaista nije normalno.

      P.S. Ima u ponedeljak da se iščitavamo.
      Svako će preneti utiske..
      Biće to pravo GOT kafenisanje.
      Mada, sve je dobro dok nije svadba 😊

      Избриши
    3. A tek je april! Ne pamtim da je skoro bilo ovako mnogo poznatih koji su umrli u relativno kratkom roku, pogotovo ne tako slavnih i značajnih. Jedan po jedan simbol velikih dekada nestaje.:(

      Naravno, jedva čekam! :)
      Haha, imadosmo i mi krvave događaje, npr. Majski prevrat, koji bi mogli barabar sa svadbom.

      Избриши
    4. Joj ni ja.:-(
      Toliko sam se rastužila kada sam čula za Princa, baš.
      Ne znam uopšte ko nam je još ostao.

      Избриши
  5. Bravo draga sjajan post
    Izvinjavam se što tek sada ali prespavah ceo dan, juče sam imala ispite ne znam gde mi je glava :)
    Pre svega ja sam idalje apolitična, nisam glasala pre 4 godine, mislim da neću ni sada. A i da odem svi kandidati mi se čine kao kompletni idojti (izvinjavam se svima koji vole nekog ja ne volim), kada bi se našao čovek poput Dejvida Kamerona verovatno bih i ja glasala ali nema ništa od toga
    Sviđa mi se tovj stav, stav prema ovom uništenom društvu, koje je katastrofa. Ja se tešim da sve dok nema nemira briga me ko je na vlasti ja i onako sam isuviše idnvividualna i nazevisna od toga pa mi nije ni bitno :)
    Pesma Sindikata je odlična i predstavlja pravu siutaciju, oduševljena sam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala!:))))
      E, zaboravih onda da ti poželim sreću na ispitima. Nadam se da je sve prošlo kako treba!:***
      Slažem se u potpunosti za kandidate. Ko god da se izdvaja, ili takođe fura praznu priču kako bi kontriranjem privukao nezadovoljne glasače - a posle samo "sjahao Kurta da uzjaše Murta" - jedno te isto; ili nemaju šanse da dobiju veći procenat glasova. Jedino što, eto, valja ipak izaći kako bi sprečili da naš glas neko zloupotrebi i taj "beli listić" ode u pogrešne ruke.
      Hvala.:) Nažalost, trenutno nema nemira, ali samo zato što mi deluje da su ljudi previše utučeni i da im nije ni do čega. Ali, nezadovoljstvo je prisutno, sve više.
      Pesma je odlična i drago mi je što su barem skrenuli pažnju na istinu, sad, do koga zaista dopre, videćemo.:)

      Poenta je, izbori ili ne, moramo se uvek boriti da nam ne gaze dostojanstvo i da ne budemo marionete. Ili, kako je Njegoš pisao:
      "Neka bude borba neprestana, neka bude što biti ne može".

      Избриши
    2. Svi oni obećavaju "kule i gradove" dok ih ne izaberu, kad ih izaberu sve ode u....
      Ljudi su besni, ljudi su nadrndani. Sećam se kada sam nekad išla do prodavnice a niko se ne gura i čeka svoj red a pre neki dan ulazim i neka žena mi se žestoko izdrala što sam joj sazuzela mesto. Ja lično nisam takva, ja se trudim da se zatvorim u svoj svet pa me ovaj ne dotiče mnogo (a i uvek se vdolim logikom da ako je meni loš dan ne moram to na drugog da prenesem).
      Ako bi se nekad našao neki iskren čovek sa vizijom izašla bih na izbore (iskreni političar ne ide jedno sa drugim no možemo da maštamo),od ovog trenutno ne zna se ko je veći idjot. Ja sam razmišljala da odem i zaokružim nešto tipa "za nijednog of njih" ili slično :)

      Избриши
    3. Potpuno si u pravu. Primećujem već duže vreme kako su ljudi sve neljubazniji, sebičniji, posebno u velikim gradovima, gde praktično dolazi do toga da možeš pasti na ulici - a da se niko i ne osvrne.
      Smatram da "kriza" i "težak život" nisu NIKAKAV IZGOVOR, ni opravdanje, jer je bilo i težih razdoblja u istoriji, pa se ljudi nisu ovoliko pozlobili.
      Čast izuzecima, kojih da nema, bilo bi zaista strašno.:)
      Hajde što su idioti, nego što misle da smo svi mi idioti sa amnezijom. A sudeći po glasačima koji ponovo biraju iste, biće da i jesmo...

      Избриши
    4. To su samo izgovori, znam kad ljudi vide nekog kako se drogira i onda idu pod izgovorom: nema roditelje ili razvedeni su...Mene i sestre sama čuva naša baka od moje 11-e kada mi je majka umrla i plus sam bila bolesna i nikad mi nije palo na pamet da se iživljavam na nekom ili da budem grozna i neljubazna. Nikad se nisam napila. Nikada nisam ciugaru zapalila.... jer je to izgovor, niko nije malouman ja znam šta ne valja za mene i ne radim to. Čovek kreira svoj život, ako hoćeš finansijsku podršku onda radi više poslova, polomi se ne gledaj da ti je država izgovr. Ja studiram i ne radim, ali ja ne očekujem da idem sad da putujem svetom ili da imam gucc tašnu u ovakvoj situaciji, sama sam izabrala da se skoncentrišem na studije i odblila da zarađujem dakle na meni je. Ko hoće nađe način da mu bude bolje ko neće nađe razlog.
      A najgora kategorija su one koje rade na šalterima, šta je njima teško u životu da mi je znati, one su večito nadrndane i neljubazne uvek pola dana mrze sebe drugu polovinu ceo scet. Ljubaznost ne košta ništa i ceo život se vodim time da kad treba da buden naegde svi moji problemi ostaju kući niko ne zalsužuje da mu dan upropastim ako je moj takav stiacjem okolnosti. :)

      Избриши
    5. Gde si Saro :)
      Razumem te, ja nakon svakog ispita odletim u krevet..
      Za šalteruše potpisujem..

      P.S. Ja tek malo pre skontala da je predizborna tišina..
      Toliko su mi ogadili ove dane, da haluciniram kako su tu i kad ih nema..

      Избриши
    6. Saro, slažem se u svakoj reči i, mada to već znaš :), moram da te mnogo pohvalim. Da je više ljudi sa takvim ispravnim razmišljanjem, ali, izgleda da najviše kukaju oni koji nisu iskusili nikakve teškoće u životu. Osnov svega je biti pošten i dobar, prema sebi i drugima, zadržati pozitivan stav prema svetu i životu. To je glavno.
      "Što ne želiš sebi, ne čini nikome", moja deviza. Ako ne mogu da pomognem, neću ni da odmognem, a osmeh barem ne košta ništa i elementarna ljubaznost.

      Šalteruše su posebna kategorija...kao da im je u opisu zanimanja da se istresaju na kome stignu. Veruj mi, iskreno se iznenadim kada naletim na LJUBAZNU kasirku, šaltersku službenicu i sl. Bukvalno prilazim sa očekivanjem da se izviču, ali, učtivost ne gubim. Njihova sramota.

      Kaćo, izuzetno prija ovo zatišje. Kod mene, VH1 i tribjut za "ljubičanstvenog", party like it's 1999 :)))
      Uvek sam govorila, Džekson i Prins, najbolji spotovi i korepgrafije.

      Избриши
    7. Ej Kaćo ja sam teško umorna osoba ali ustala sam juće u 6 i putovala u Požarevac na ispite i stigla kući u 10 napisala okvirno tekst za post koji će svaki sat da izađe (ja sve to moram u svesci da smsilim ne umem samo da sednem i kucam sve zaboravim) i za 3 sekunde zaspala, četri predmeta sam pomagala i neka mi je bog upomoć :)

      To kakv stav imaš prema životu je samo do tebe, ne do toga gde živiš ili šta se dešava da budeš ljubazan i dobar čovek ne treba ti poseban razlog. svi mi imamo probleme ali treba da naučimo da budemo zahvalni na onome što imamo nego da žalimo za nečim što nemamo. Ja sam se ljutila jedno vreme na život-zašto sve meni ali onda sam shvatila da posotji pozitivnija verzija svega i sad umesto da patim što nemam roditelje-srećna sam što imam babu i sestre, umeto da kukam što me leukemija zadesila-srećna sam što sam izlečena od iste jer mnogo ljudi umre. Sve je do promene perspektive gledanja. Budi srećan što si se danas probudio i vidš ovaj lep dan i zdrav si i možeš da prošetaš ulicom i čuješ najlepše melodije, jer mnogi to nemaju to je istinska sreća. Materijalno ne donosi sreću koliko god kliše zvučala ova rečanica :)
      Malo odužih izvinjavam se :)

      Избриши
    8. Draga, hvala ti na ovome, nisi ni svesna koliko motivišeš.:)***Toliko je divno ovo što si napisala, posebno jer je iskreno i lično iskustvo. I slobodno se raspiši.:)))

      Hehe, ja takođe sve prvo napišem u svesci, jeste da me posle uvek smori prekucavanje, ali ne mogu bez "skice" onoga što planiram. Bez spiskova i rasporeda teže funkcionišem.

      Biće dobro, odmori se sad :), mi hiperaktivci ne znamo da stanemo. :*

      Избриши
    9. Nema na čemu ja samo iz ličnog iskustva kako sam sebi pomogla da vidim život drugačije 💖
      I ja sam strašno hiperaktivna evo danas me baka pustila spavala sam do 3 u podne šta ću celu noć da radim (da gledam The Brogias i Vikinge verovatn) ne znam sad konačno mala pauza do juna vala dosta mi je 💖
      A skice sve us vesci sestra mi kupila neku pink svesku sa Dizni junacima i tu sve pišem (ja nikada neću da odrastem), imam već dve pune ukoričane ispunjene i mnogo mi je smešno kad se vratim i čitam da sedem i kucam 95% bih zaboravila:)

      Избриши
    10. Moj si čovek, bez sveske i olovke nikuda, a kada nisu tu unesem misao ili ideju u telefon, da ne pobegne.:)
      Hemijske i notese trošim kao luda.

      Избриши
    11. Potpisujem način razmišljanja.
      Moja parola je sledeća:
      ''Da nisam prošla kroz sve što jesam, ne bih bila osoba kakva sam danas.''

      Verujem da nisam pomenula, ali evo - imam jedan od blažih oblika cerebralne paralize.
      Nije ništa preteško za navikavanje, ali ipak zahteva pogled na život iz drugog ugla.
      Dva puta sam u životu učila da hodam tj. nakon svake operacije.
      Prvi put sa tri godine i drugi put sa šesnaest.
      Zato me uvek razbesni kako ljudi koji ne shvataju svoju sreću, jer imaju zdravlje, shvataju život zdravo za gotovo.
      Premda mnogima u mom okruženju ne delujem kao borac, ja sebe zaista tako vidim.
      Od rođenja se bukvalno borim, jer je tada malo falilo da odem na onaj svet.
      Spasila me moja tvrdoglavost :D

      Pričam i smejem se za desetoricu i premda sam mrzela život i imala svoje mračne momente, i baš to pitanje ''zašto ja?!'' danas na život gledam drugačije.
      Što kaže Sara, sve je u načinu posmatranja sveta oko sebe..
      P.S. Ukoliko se ne primeti, vrlo sam otkačena i mislim da mi je jedna od stavki spasa moj crni humor..
      Sama se na svoj račun najbolje sprdam, tako da me ničija reč ne može pogoditi.
      Ne mogu se oni bolje sprdati na moj račun od mene same :D

      Imala sam razne situaciju u životu, među kojima mi je definitivno najgora bila to zabezeknuto skeniranje, koje je praćeno išćuđavanjem i mišlju da je ''bolest'' zarazna.
      Ustvari je to samo stanje s kojim se živi i umire - kako kaže Vikipedija.

      Ala sam ga razvezala :D
      Inspirisala me Sara sa svojim iskrenim i toplim komentarima.. Nadasve vedrim.

      P.S. I kod mene je juče išao VH1 Tribute.. Neverica, zaista..
      Ne znam gde ide ova godina...

      P.P.S. Ja sam pokušala zapisivati, ali ne ide... Moram sve kucati direkt u blogeru, tako mi je lakše.
      Što ne znači da nisam luda za brutalnim rokovnikom :)))

      Ovo je do kraja ispao post.. :D
      Ne zamerite, jače je bilo od mene.

      Избриши
    12. Kaćo, ja najviše volim kada se raspišete, jer to znači da imamo o čemu.:)
      Mnogo hvala obema na poverenju i ovim iskrenim ispovestima, zaista pokazuju ne samo koliko ste obe hrabre, pozitivne (što već znam!), već i normalne (a danas je upravo biti normalan i trezven postalo retkost) osobe.
      Meni je čast i uživanje što vas znam.:)

      Kada sam bila mlađa, imala sam običaj da se na sve žalim. Uvek su mi moje banalne "muke" izgledale preuveličano. Moji su problemi uvek bili psihološke prirode i porekla. U jednom trenutku sam dozvolila sebi da dospem do granice anoreksije i još uvek se borim sa tim. Najteže je pobediti sebe, ali, okolina nije dužna da trpi moje izlive besa ili nemoći. Kako vidimo sebe, odražava se na svet.
      E, onda sam shvatila da je to sitnica, prema onome što život nosi ili što su drugi iskusili. Pa ipak nisu posustali. Naučila sam da iz loših iskustava možemo i moramo izvući pouku, pretvoriti ih u korisna. Verujem da su to probe za nas i da služe da nas ojačaju. Stalno sebi ponavljam "ko zna zašto je to dobro". :)

      Meni je kod direktnog kucanja veliki problem što misli vrludaju. Kada prethodno zapišem, nekako su na sigurnom. Plus, nema rizika od slučajnog brisanja ili pada sistema, kada se čitav dokument izgubi - a par puta se i to desilo. :)

      Što se tribute-a tiče, reći ću samo da "Purple rain" ima jedan od najboljih gitarskih solo-a ikada. I da je početak "When the doves cry" naprosto briljantan. Uvek mislila, sad zacementirala stav.

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...