четвртак, 07. новембар 2013.

Zašto ne lajkujem Fejs?

 autor: Isidora Đolović

   Mislim da sam od retkih osoba koje i dalje nemaju Facebook profil. I ne planiram da ga otvorim, koliko god korisno bilo, npr. za kontakt sa nekim dragim ljudima koji su daleko i nemamo drugih mogućnosti da se čujemo.
Ne osporavam dobre strane društvenih mreža, svojevremeno sam imala Myspace profil i bilo mi je zanimljivo, imam i ovaj ubogi blog već dugo.
Ali, Face me baš odbija. Ne volim egzibicionizam te vrste, bizarno mi je i licemerno iz raznih razloga takvo samopromovisanje. Svi su "frendovi", a u "stvarnom životu" se ne podnose, npr. Svi su pametni, citiraju mudre istorijske ličnosti, retuširaju fotografije do neprepoznatljivosti, o svemu imaju mišljenje - a u stvarnosti, sušta suprotnost. Ide mi na živce samo pominjanje "lajkovanja", "sharovanja", "addovanja", "tagovanja", statusa...I imam utisak da je iz tog vrzinog kola teško pobeći, jednom kad se upleteš, da tu nema baš toliko privatnosti kao što možda deluje.
Ima tu i urođenog otpora , "kud svi Turci..." ja baš neću!
Skoro svi iz mog bližeg okruženja imaju naloge, to mi je u redu, ali, ja najiskrenije nisam zainteresovana.

Ostala sam usamljena u društvu anti-fejsbukovaca, koje smo drugarice i ja osnovale u danima predfakultetskog entuzijazma. 

Nešto kao Veliki Brat  - sve izloženo "na tanjiru".
Od praćenja trudnoće do izjava saučešća.
Ne, hvala.

1 коментар:

  1. Slazem se, pogotovo sto pise za vezano kolo! Ja iskreno imam Fb vec 6 godina, moram priznati da mi je dosta stvari olaksao, ali sam i u isto vreme postao zavistan, da sada mislim da nema sanse da se otkacim. Ali svakako podrzavam odluku! ;)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...