четвртак, 12. август 2010.

Izgledaš UŽASNO dobro

              OK, niko ne kaže da lepih metalki nema. Naprotiv. Govorim o onim hororističnim  stvorenjima (crno-bela fotka ispod naslova), koja tripuju i leče neke svoje komplekse (a možda je ovo samo moja predrasuda) tim idiotskim imidžom, kojim za sve nas u malo alternativnijem fazonu stvaraju losu šliku kod ljudi. Mene boli uvo, nek nose i rogove, kantu, bilo šta na glavi, nek obuku džak....njihovo telo, njihov život. I ja često nosim crno. Vidjala sam prelepe devojke u tom fazonu, ali, nažalost, mnogo više onih koje SAME SEBE prave nakazama : okrečeno lice, gavran-crna kosa, slepljena i masna, i sl. Nije sramota, i ne treba da bude sramota imati svoj stil, al ne treba ni ići u krajnost i pojavljivati se kao antihrist, to je vec pravljenje budale od sebe i nema nikakve veze sa muzikom. Ni sa životom.

       Govorim iz iskustva - bar ovde, cure koje se lože na brutalne bendove(a i metal uopšte) aljkave su, razbacane i usukane, i još se time ponose. Same sebe čine odvratnim. Ali, naravno, ima i paćenika koji "to" muvaju. Osim toga, meni je krajnje nenormalno da žensko čeljade počne slušati neku malo žešću muziku sa Slayer-om, Pestilence-om, ili nečim sličnim. Ne kažem da cura to ne može da sluša, ali, one što predju sa Nataše Bekvalac na Slayer, u 99 % slučajeva su foliranti. I to žešći. Ispravite me ako grešim. Niko nije kriv gothičarkama i blackerkama što je taj strereotip prikačen uz njih jer, čast izuzecima, većina daje upravo jednu odredjenu sliku i predstavu o sebi.

         Ja sam tu fazu potpunog zacrnjivanja prošla do 16. godine i danas me sramota kad se setim kakav sam "freak" znala biti, ali, valjda je to deo odrastanja. Tražiš sebe, prolaziš kroz faze, ali, ako ne prevazidješ to do punoletstva, onda ti stvarno nešto fali. Ja i dalje imam svoj stil i dalje čovek MOŽE da provali šta slušam kada me vidi na ulici, ali, ne idem u krajnost. Za mene je ideal devojke-rokerke/metalke izgled cura iz `80ih (fotka u boji, ispod naslova). Nekome je možda i to "groupie", fufasto i sl, ali, bar su bile daleeeeeeko ženstvenije nego ove sad.

            Ja nisam UOPŠTE mislila na prevazilaženje i prerastanje muzike, ili MUZIKU kao fazu. Već na imidž, a realno, nije normalno da neko u 21. stavlja corpse paint, seče ruke i izigrava neshvaćenog buntovnika. Što se tiče muzike, još uvek slušam bendove koje sam volela u 16, a istovremeno stalno otkrivam nove, koje zavolim podjednako (evo,baš sam se "nalozila" na INXS u poslednjih mesec dana, i ne znam kako ih ranije nisam otkrila ) i to nema ama baš nikakve veze sa godinama. Čak štaviše, sebe ne smatram ni metalkom, ni rokerkom, jer od metala slušam samo blaže zanrove (heavy,power,progressive), i to etiketiranje mi je glupo. Volim muziku, nebitno kom podžanru pripada. Ne mislim da sam zrela, još mnogo godina i iskustva mi treba da bih sebe tako videla, ali, zrelija nego ranije svakako jesam, i zrelija od naloženih kretena - naravno.

        Ekstremno fensi i ekstremno metal za mene su dve krajnosti, obe loše. Užasavam se kada vidim ribu koja izgleda kao podgrejani leš, obučena poput Mortiše Adams, sa retkom kosom do kolena i u nekim odvratnim čizmetinama sa platformom. Užasavam se i kičastih splavarki koje su svoj imidž videle na nekoj od pevaljki iz "Granda", pa preuzele. Neukus je prisutan u oba slučaja. Obe krajnosti, obe degutantne, nakaradne.
   
         "Gothica lepotica":

autor: Isidora Đolović

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...