понедељак, 27. јануар 2014.

Librarian girl

 autor: Isidora Đolović


     Zahvaljujući mojim divnim roditeljima, koji su kupovali knjige još pre mog rođenja, imamo kućnu biblioteku- kojoj ja negde od gimnazijskih dana doprinosim i dopunjujem je po svom ukusu. To znači da za rođendan od društva još od tada dobijam knjige - a šta drugo, strastveni sam posetilac sajmova i antikvarnica, vešto se cenjkam...

    Imam sreću da je moje školovanje/studiranje direktno povezano sa literaturom, pa mi pruža savršen izgovor za nabavke. Tako da moji pomalo lude zbog dovlačenja knjiga, jer nemamo baš sređen prostor, u smislu da su sve police u stanu već pretrpane i držimo ih malo rasuto po prostorijama. Imam svoj radni kutak i tu su mi knjige razvrstane uglavnom po kompletima i predmetima, takodje i u svojoj sobi imam dve police koje su do vrha u knjigama. Sanjam o ličnom kabinetu, gde će mi u pravom smislu biti biblioteka, plus umetničke slike, gramofonske ploče, i tome slično...
Svoje knjige ne pozajmljujem, jer sam imala loša iskustva- drugim ljudima to ne znači kao meni, nemarni su i zato ih lepo uputim na gradsku čitaonicu.
Naravno, imam spiskove za nabavku knjiga, sve svrstano po izdavačkoj kući, autoru, ediciji.... Čitalačka i kolekcionarska strast!

     Ovo je samo deo: 

1) knjige koje se nalaze u mojoj sobi, koje sam sama godinama nabavljala od džeparca (dakle, nezavisno od onih porodičnih, nasleđenih); 




 2) moj radni kutak (stručna literatura, uglavnom. Dete na uramljenoj slici sam ja, sa tri-četiri godine, okružena mojim knjižicama čitam. Simbolično!); 


3) deo knjiga iz dnevne sobe (mama, hvala!). Jedva čekam da jednoga dana imam sopstveni stan i radnu sobu!


       Smatram da su knjige nešto za šta ne treba žaliti novac, naravno, ako ih stvarno volimo (ne mogu da shvatim pozere koji kupuju "metar knjiga da se uklopi uz regal"). Pošto sam završila književnost i sada sam na masteru, to mi je i profesionalna "nužnost", ali, omiljena!

5 коментара:

  1. Pročitala sam nedavno komentar neke devojke da je najbolji savet koji je ikad dobila bio vezan za kupovinu knjiga i glasio je: Od svake plate kupi bar po jednu knjigu. :) I to mi se baš dopalo, jeste da još uvek nemam platu, ali sam odlučila da svaki dinar koji pretekne ulažem u stvaranje sopstvene biblioteke. :)
    Nadam se da ti ne smeta, ali nominovala sam te za Liebster nagradu. :) Nominovala sam samo one blogove koje zaista volim, a tvoj je jedan od njih. :)
    http://nemamimeimamkomentar.blogspot.com/2014/01/moja-prva-nominacija.html

    ОдговориИзбриши
  2. Daleko od toga da mi smeta...naprotiv! Kakav kompliment!:))))))))))
    HVALA!:*

    ОдговориИзбриши
  3. Preslatko. Tri godine smo već komentarisale <3
    Samo napred sa pisanjem. I doktoriranjem na našem ljubljenom Filološkom.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...